niedziela, 5 czerwca 2011

Eckhart Tolle PL - Dobry wywiad.

Witam :)

Właśnie dzisiaj obejrzałem ten wywiad.

Zrozumiałem jak często błądzę i zadręczam się nie potrzebnie.
Zrozumiałem, że wszystko czego szukam jest bliżej niż myślałem.
Jest właśnie TERAZ. Nie wczoraj nie jutro! Tego nie ma!
Z perspektywy wczorajszej powinno być jutro a gdzie ono jest!
Nie ma "go" jest dzisiaj jest TERAŹNIEJSZOŚĆ. Tylko.

Zapraszam do obejrzenia wywiadu TERAZ. Odkładając to na później
możemy przeoczyć tę okazję i już nigdy tu nie wrócić, gdyż jutra nie ma.

Kliknij 2 razy na okno filmu i zobacz całość na Youtube.

Wielkie podziękowania  przesyłam dla tłumacza 




P.S. Po obejrzeniu możesz tu powrócić i podzielić się swoimi przemyśleniami.
Jestem ciekaw Twojego zdania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz