sobota, 24 września 2011

Rozwiązania... Miłość... Wolność... ;)


5 komentarzy:

  1. Jezus nie mówił że przyszedł rozdzielić meża i żonę; On przyszedł Zbawić świat;
    powiedział raczej:
    J 13,31-33a.34.35 Przykazanie nowe

    Słowa Ewangelii według świętego Jana

    Po wyjściu Judasza z wieczernika Jezus powiedział:
    „Syn Człowieczy został teraz uwielbiony, a w Nim został Bóg uwielbiony. Jeżeli Bóg został w Nim uwielbiony, to Bóg uwielbi Go także w sobie samym, i zaraz Go uwielbi.
    Dzieci, jeszcze krótko – jestem z wami. Będziecie Mnie szukać, ale – jak to Żydom powiedziałem, tak i teraz wam mówię – dokąd Ja idę, wy pójść nie możecie. Daję wam przykazanie nowe, abyście się wzajemnie miłowali, tak jak Ja was umiłowałem; żebyście i wy tak się miłowali wzajemnie. Po tym wszyscy poznają, żeście uczniami moimi, jeśli będziecie się wzajemnie miłowali"

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe jak wniknął w przyczynę???

    OdpowiedzUsuń
  3. przypomnienie sobie dotychczasowego życia i przebaczenie wszystkim którzy mnie skrzywdzili jest też elementem Seminarium Odnowy Wiary, które są organizowane przy katolickich parafiach;
    polecam:) Jezus żyje:) Alleluja
    zob. też centrumduchowosci.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. ciało nie jest wtórne, a dusza nie jest ważniejsza;
    jesteśmy ludźmi istotami cielesno-duchowymi i vice versa:)
    Jezus zbawił naszą duszę i ciało, a gdy zmartwychwstaniemy do życia w chwale nasze ciało nie będzie podlegało cierpieniu;
    Dzięki Ci Jezu:) Ty już królujesz:) Panowanie Twoje trwa na wieki.

    OdpowiedzUsuń
  5. wejrzał w strukturę pola???
    przekleństwo zaczęło opuszczać jego pole???

    Karma jest podstawowym i bardzo ważnym pojęciem we wszystkich szkołach buddyzmu.

    lepiej pozostać przy chrześcijaństwie gdzie możemy otrzymywać Ducha Świętego

    http://www.centrumduchowosci.pl/pliki/dar_jezykow.pdf

    OdpowiedzUsuń