czwartek, 6 stycznia 2011

Podświadomość część II

Ostatnio wspominałem, że nasza podświadomość jest najbardziej aktywna podczas snu, relaksu i mile spędzonego czasu. Jak to wykorzystać? Najlepiej przed snem stosować afirmację, wizualizację lub przed filmem bądź innym rodzajem odprężenia. Jak wizualizować? Podobnie jak przy afirmacji. Wizualizacja musi być POZYTYWNA, w czasie teraźniejszym.

Wyobrażam sobie np. Jestem pewnym człowiekiem, widzę jak idę przez miasto z podniesioną głową, pewnym krokiem, z uśmiechem na twarzy. Np. mam ważną rozmowę. Wizualizuje ją: Wstaję rano pełen energii. Idąc na spotkanie czuję się pewnie. Wchodzę do biura na spotkanie. Uśmiecham się do rozmówcy.
Znam odpowiedź na każde pytanie. Rozmowa zostaje zakończona sukcesem.

Ważne żeby podczas wizualizacji wyobrazić sobie jak by to było naprawdę, poczuć zapach, dotyk, emocje. Wtedy Twoja podświadomość będzie bardziej skuteczna ponieważ wie do czego dąży.

 O co w tym chodzi? Twoja podświadomość jest najbardziej aktywna gdy świadomość nie przeszkadza jej, Twoja podświadomość podczas snu pracuje nad tym jak to osiągnąć i budząc się rano możesz zostać oświecony bądź podczas dnia możesz wpaść na genialny pomysł.

Także podczas dnia możesz zastanowić się nad rozwiązanie jakiegoś problemu z którym świadomie sobie nie radzisz. Np. przed obejrzeniem filmu czy przed spotkaniem z przyjaciółmi zadać sobie pytanie chwilę się zastanowić. Gdy to zrobisz zapominasz o tym i zajmujesz się relaksującą czynnością. Po zabawie nagle nieoczekiwanie wpadniesz na rozwiązanie.

Wiele na ten temat wyczytałem w niesamowitej publikacji „Bogać się kiedy śpisz”
więcej o książce: TUTAJ

Osobiście przeczytałem tę książkę 2 razy od deski do deski jest rewelacyjna.
Dowiedziałem się z tej książki wielu nowych rzeczy o sobie których wcześniej nie wiedziałem :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz